At miser, si in flagitios

40
At miser, si in flagitios
At miser, si in flagitios

At miser, si in flagitiosa et vitiosa vita afflueret voluptatibus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Num quid tale Democritus? Hic ego: Pomponius quidem, inquam, noster iocari videtur, et fortasse suo iure. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Duo Reges: constructio interrete.

Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Quid me istud rogas? Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Quae sequuntur igitur? Quorum sine causa fieri nihil putandum est. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Sed quae tandem ista ratio est? Ex eorum enim scriptis et institutis cum omnis doctrina liberalis, omnis historia. Idemne, quod iucunde? Quid ergo hoc loco intellegit honestum? Itaque rursus eadem ratione, qua sum paulo ante usus, haerebitis. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis?

Hic ambiguo ludimur. Ac tamen hic mallet non dolere. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Sed ille, ut dixi, vitiose. Ut necesse sit omnium rerum, quae natura vigeant, similem esse finem, non eundem. Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q.

Iam contemni non poteris.

Eadem nunc mea adversum te oratio est. Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Oculorum, inquit Plato, est in nobis sensus acerrimus, quibus sapientiam non cernimus. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Vides igitur te aut ea sumere, quae non concedantur, aut ea, quae etiam concessa te nihil iuvent. Sint modo partes vitae beatae.

Pisone in eo gymnasio, quod Ptolomaeum vocatur, unaque nobiscum Q.

Praeclarae mortes sunt imperatoriae; Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Sed quod proximum fuit non vidit. Atqui iste locus est, Piso, tibi etiam atque etiam confirmandus, inquam; Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Ergo instituto veterum, quo etiam Stoici utuntur, hinc capiamus exordium. Te autem hortamur omnes, currentem quidem, ut spero, ut eos, quos novisse vis, imitari etiam velis.

Sed quod proximum fuit non vidit. Quaerimus enim finem bonorum. Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Sed tamen intellego quid velit. Deque his rebus satis multa in nostris de re publica libris sunt dicta a Laelio.